Dresslily haul!

by - септембар 08, 2017

Hey beautifuls!
Pre svega, želim vam srećan početak nove školske godine. Nadam se da ćete ostvariti željeni uspeh, da ste upisali, ili ćete tek upisati željenu školu. Srećno u novoj školskoj godini!
Za danas vam pišem haul sa sajta dresslily. Naručila sam par sitnica, i samim kvalitetom  istih sam i više nego zadovoljna i oduševljena.



Prva stvar jeste "sequin" jastučnica. U pitanju su kao male zašivene šljokice koje su sa jedne strane u plavo-zelenoj boji, a sa druge strane u srebrnoj. Ova jastučnica je mnogo cool i nteresantna. Mnogo je zanimljiva i preporučujem vam da ukoliko želite neku zanimljivu jastučnicu uzmete ovu. Dolazi i u drugim bojama, medjutim meni je ova izgledala najlepše.

Pronadjite OVDE*





Sledeća stvar mi je apsolutni favorit. Ove jednorog papučice sam tražila čitavu večnost i kada sam ih ugledala na pomenutom sajtu, bez razmišljanja su se našle u mojoj korpi za kupovinu. Pored toga što su apsolutno premekane i preudobne, oduševila sam se jer su dosta velike i greju fantastično. Već vidim sebe ove zime kako ne izlazim iz njih!

Pronadjite OVDE*


Znam da nije baš pouzdano naručivati šminku sa ovakvih sajtova, medjutim kada samugledala ovu paletu senki koja podseća na "huda beauty" jednostavno sam poželela da je testiram, i mogu vam reći da se nisam pokajala jer su sve boje luudo pigmentovane i meni zaista nisu izazvale nikakvu iritaciju na licu što je jedan veliki plus. Ovakvu šminku ne bi trebali koristiti svakodnevno, ja je lično koristim samo kada želim neki jači makeup look jer su senke u tim tonovima.
Jedina zamerka ovim senkama jeste što su mnogo prahaste- Takodje jedna se malčice polomila u transportu, medjutim to mi apsolutno ne menja utisak.


Pronadjite OVDE*

I poslednja stvar jeste stvarčica za moju mamu. U pitanju je posudica u koju ubacite čaj i onda kroz rupice izlazi aroma. Nisam najsigurnija kako se ovo zove, ali nadam se da razumete na šta mislim xd. Uglavnom, silikonska je i u zelenoj boji i što je najsladje, u obliku male sove. Tri stvari koje moja mama voli- čaj, zelenu boju i naravno sove.
Ovo je vrhunskog kvaliteta i njoj se izuzetno dopada!

Pronadjite OVDE*

Ii to bi bilo to za današnji haul. Ne zaboravite da pogledate šta se još nalazi na njihovom sajtu jer zaista ima svačega i verujem da ćete pronaći nešto baš za vas!
Mi se vidimo za koji dan, i još jednom, svu sreću vam želim u novoj školskoj godini! ♥


Instagram-  @itsmezeljana

You May Also Like

21 comments

  1. Divan haul,ove jednorog papuče izgledaju fenomenalno!♥


    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  2. Great haul, you got some good items!
    Have a lovely weekend :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Divan haul,jako mi se sviđa jastučnica i papuče su preslatke! <3
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Papuče su med medeni, dugo me nešto nije ovako oduševilo haha ♥♥

    ОдговориИзбриши
  5. that slippers is soooo cute! <3

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ОдговориИзбриши
  6. Que legal!! Adorei tudo ^^
    Belo blog, já estou seguindo aqui!
    Segue o meu blog também?
    Obrigada pela visita, linda!!
    Bom final de semana pra você! Até mais. Beijinhos ;*

    http://suenefernandes.blogspot.com.br/

    ОдговориИзбриши
  7. Amazing choice! I love every thing what you have from Dresslily <3
    I following you dear and hope you'll following my blog back ;)
    xoxo
    NATALIEFASHION97

    ОдговориИзбриши
  8. Interesting blog and posts.
    I'm here for the first time but stay here longer.
    Already getting a blog, the same thing for the same. Have a nice day

    ОдговориИзбриши
  9. Hi dear,
    I follow you already, I hope you follow me :)

    http://vivereromance.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  10. That unicorn flip-flops are so cute!!! I want them
    Chu,chu,
    Sara Meireles

    https://blogsarameireles.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  11. Love it! Beautiful haul! I am following you now!
    xoxo Mon
    https://lifebymon.blogspot.sk

    ОдговориИзбриши
  12. Thank you for visiting my blog :) All items look so good. Nice post. Following you #353!

    ddalginanabeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post! Mnogo mi se dopadaju boje na paleti.
    Bilo bi mi drago ako bi pogledala moj blog i mozda mozemo medjusobno da se zapratimo :)
    www.darijadujovic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Nice order dear ;)
    I really like this slippers :)
    Have a nice day!

    xoxo

    ОдговориИзбриши
  15. Divan haul! Papuče su preslatke. :)

    Ako želiš da se zapratimo, javi mi na mom blogu: https://starshinebeauty.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  16. Odličan post draga! Sve stvarčice mi se dopadaju ali su mi najveći favorit papuče, preslatke su :)

    Pratim te, ako želiš uzvrati :D
    by Kika

    ОдговориИзбриши

Thank you for visiting my blog. Hope to see you soon here again! ♥